Gedachten

Meestal in het Nederlands.  Net als dromen, denk je soms in de ene taal en soms in de andere.  Maar vaak zijn mijn “gedachten” in het Nederlands.  Hier een categorie van deze gedachten.  Denk ervan wat je wilt.

Movie night

Vanavond had Gepke GNO (Girl’s night out), hetgeen betekende dat ik even het rijk alleen had. Ik heb toen maar besloten twee films achter elkaar te kijken die ik nog had liggen. De eerste (“Everbody’s Fine”) was een soort tear jerker over een man die net zijn vrouw heeft verloren en zijn kinderen maar nooit

Movie night Meer lezen »

Sam's

Sam’s No. 3

Uit ontbijten Zaterdagochtend gaan we tegenwoordig min of meer traditiegewijs op de motor op zoek naar een ontbijttentje. Dit keer zijn we terecht gekomen bij Sam’s No 3; een leuk tentje en je had er keuze uit maar liefst 22 verschillende soort breakfast burritos. Het was er bere druk en ongeduldig als we zijn kozen

Sam’s No. 3 Meer lezen »

Weird Al

Toen we afgelopen dinsdag downtown waren voor de Rockies game hebben we vooraf even gegeten bij Byou Bob’s Cajun Restaurant (overigens lekker eten). Het restaurant zit naast de Paramount Theater en we liepen daar dus langs op weg richting Coors Field. Toen viel mij ook op een affiche van een voorstelling van “Weird Al Yankovic”

Weird Al Meer lezen »

Scroll naar boven