Speelgoed
Zo’n 8 maanden geleden hebben wij een nieuwe toy gekocht. De Volvo die inmiddels alweer 10 jaar oud was ingeruild voor een degelijke duitser. Sommige mensen vroegen om fotos, hier zijn ze dan:
Zo’n 8 maanden geleden hebben wij een nieuwe toy gekocht. De Volvo die inmiddels alweer 10 jaar oud was ingeruild voor een degelijke duitser. Sommige mensen vroegen om fotos, hier zijn ze dan:
Vanavond had Gepke GNO (Girl’s night out), hetgeen betekende dat ik even het rijk alleen had. Ik heb toen maar besloten twee films achter elkaar te kijken die ik nog had liggen. De eerste (“Everbody’s Fine”) was een soort tear jerker over een man die net zijn vrouw heeft verloren en zijn kinderen maar nooit
Uit ontbijten Zaterdagochtend gaan we tegenwoordig min of meer traditiegewijs op de motor op zoek naar een ontbijttentje. Dit keer zijn we terecht gekomen bij Sam’s No 3; een leuk tentje en je had er keuze uit maar liefst 22 verschillende soort breakfast burritos. Het was er bere druk en ongeduldig als we zijn kozen
Toen we afgelopen dinsdag downtown waren voor de Rockies game hebben we vooraf even gegeten bij Byou Bob’s Cajun Restaurant (overigens lekker eten). Het restaurant zit naast de Paramount Theater en we liepen daar dus langs op weg richting Coors Field. Toen viel mij ook op een affiche van een voorstelling van “Weird Al Yankovic”
Nee, niet met een ander, nog steeds met Gepke. Afgelopen kerst was ik zomaar ineens mijn trouwring kwijt. Nergens meer te vinden, overal gezocht, zelfs het bankstel omgedraaid en bekleding verwijderd om erin te kunnen kijken. Maar waar we ook zochten, hij was verdwenen. Ik was er eigenlijk vrij zeker van dat ik hem in
Ik ben weer getrouwd! Meer lezen »
Maandag vroeg een collega aan mij of ik interesse had om Dinsdag naar de Colorado Rockies baseball game te gaan. Nu, daar had ik wel zin in en toen gaf hij mij zomaar twee kaartjes voor de wedstrijd tegen de Pittsburgh Pirates. Dus meteen Gepke gebeld en op de hoogte gesteld, die had er ook